دوره های تخصصی کوتاه مدت برای کارشناسان، مهندسان در آمریکا

راهنمای پذیرش و بورس تحصیلی آلمان،آمریکا،انگلیس،کانادا،نیوزیلند،استرالیا،هند،مالزی،ژاپن،ایتالیا،فرانسه،دوبی و ...

.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

دوره های تخصصی کوتاه مدت برای کارشناسان، مهندسان در آمریکا

 

دوره های کوتاه مدت در آمریکا یکی از راه های تحصیل در این کشور می باشد که برای آنها ویزای تحصیلی صادر شده و دانشگاه های متعددی اقدام به برگزاری آن می نمایند. این دوره ها حداکثر ۱۲ ماهه بوده و پس از آن مدرک مربوط به دوره اخذ می شود . البته ویزای تحصیلی مربوط به این دوره نیز محدود به همین زمان می باشد و پس از آن باید نسبت به اخذ مجدد آن اقدام کرد. دوره های کوتاه مدت در ۴ دسته زیر تقسیم بندی می شوند :

۱- برنامه های تبادل دانشجو:
این دوره ها فرصتی را برای زندگی و قرار گرفتن در شرایط محیطی و اجتماعی آمریکا ضمن تحصیل فراهم می کند.

۲- دوره های تکمیلی :
برای کسانی است که فاقد مدرک هستند و می خواهند تا با گذراندن این دوره ها ضمن تکمیل سطح آموزشی خود مدرک مورد نظر را نیز دریافت نمایند. همچنین پس از آن می توانند برای رده های بالاتر نیز اقدام کنند. دانشگاه های زیادی در آمریکا وجود دارند که اقدام به ثبت نام از کسانی می کنند که فاقد مدرک می باشند.

۳- کار آموزی :
به عنوان یک راه حال برای تحصیل از طریق کسب تجربه واقعی برای دانشجویان بین المللی که مطرح می شود که می توانند مطالعات علمی خود را تقویت و تکمیل نمایند.

۴- آموزش از راه دور :
دانشگاه های متعددی برای کسانی که شرایط یا توان حضور در آمریکا را ندارند این برنامه را ارائه می کنند . از طریق این دوره ها از طریق اینترنت انجام شده و بهترین شرایط و ارزانترین مدل آن برای تحصیل در ایالات متحده است . همچنین برخی دانشگاه ها و یا موسسات اقدام به برگزاری این دوره ها برای تکمیل مدارک ( دوره های تکمیلی ) می نمایند که می تواند به آنها برای دریافت ویزای تحصیلی آمریکا در آینده کمک کند




:: موضوعات مرتبط: اخذ پذیرش از دانشگاههای آمریکا , ,
:: برچسب‌ها: دوره های تخصصی کوتاه مدت برای کارشناسان، مهندسان در آمریکا , اخذ بورس تحصیلی از کشور آمریکا , اقدامات قبل از سفر , اقدامات قبل از سفر به آمریکا , راهنمای دانشجویان در آمریکا , امور بیمه در آمریکا , بانک های ایران در آمریکا , فرصتهاي شغلي در آمریکا , نحوه نگارش رزومه cv , نحوه اخذ پذيرش و بورس تحصيلی , دانشگاههای انگليسی زبان , شرايط ورود به دانشگاه های آمریکا , آموزش زبان آمریکا , برنامه آموزش زبان آمریکا , پذيرش دانشجویی , شروط گرفتن پذيرش از يك دانشگاه آمریکا , تحصيلات در آمریکا , اطلاعات لازم سفر به آمریکا , قوانين در آمریکا , مدارک لازم جهت رواديد تحصيلی آمریکا , مدارک لازم جهت رواديد تحصيلی , اطلاعات عمومي آمریکا , اقامت در آمریکا , ادامه تحصيل , اخذ پذیرش , اخذ پذیرش تحصیلی , اخذ پذیرش از دانشگاه های آمریکا , اخذ پذیرش تحصیلی از دانشگاه های آمریکا , اخذ پذیرش تحصیلی آمریکا , ,
:: بازدید از این مطلب : 1661
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : khashayars
ت : پنج شنبه 11 اسفند 1393
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی