چگونه ویزای شینگن بگیریم ؟

راهنمای پذیرش و بورس تحصیلی آلمان،آمریکا،انگلیس،کانادا،نیوزیلند،استرالیا،هند،مالزی،ژاپن،ایتالیا،فرانسه،دوبی و ...

.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

چگونه ویزای شینگن بگیریم ؟

 

برخی به صورت ویزای دانشجویی به کشورهای دیگر رفته و بعد از اخذ امتیازات لازم اقامت آن کشور را نیز دریافت می کنند . داشتن اقامت و یا حتی ویزای بعضی از کشورها بسیار ارزشمند است . چون با ویزای آنها می توان به سایر کشورها نیز سفر کرد . از جمله کشورهای عضو پیمان شینگن هم همچین موقعیتی دارند . سوال اینجاست که چگونه ویزای شینگن بگیریم ؟ این کار به راحتی امکانپذیر نیست و کاملا نیازمند تخصص است . در واقع باید با یک مشاور کاربلد مشورت کنید .آژانس مسافرتی قصر زیرن میترا با تخصص بالا در اخذ ویزای شینگن در این راه شما را یاری می کند .

گرفتن ویزا شینگن امروزه به یکی از دغدغه های برخی از مردم تبدیل شده است . اخذ ویزای شینگن توسط آژانس مسافرتی قصر زرین میترا یکی از خدمات ویژه ارائه شده این آژانس می باشد . اولا چند نوع ویزای شنگن داریم که انواع آن را این آژانس مسافرتی برایتان خواهد گرفت.ابتدا بد نیست توضیح دهیم ویزای شینگن چیست ؟ حدود سی سال پیش کشورهای اروپایی طی یک قرارداد پذیرفتند که تمامی اتباع کشورهای اروپایی بتوانند بدون ویزا به این کشورها وارد شوند که مشکلات بین مرزی برای رفت و آمد به حداقل برسد. یعنی اگر از هرکدام از این کشورها که اسمشان در متن قید شده ویزای شینگن بگیرید، به راحتی می‌توانید در مدت اعتبار ویزا که معمولا سه ماه است به بقیه کشورها هم بدون نیاز به ویزا سفر کنید.‌ بیست و شش کشور عضو این محدوده عبارتند از: آلمان، فرانسه، ایتالیا، اسپانیا، پرتغال، هلند، بلژیک، لوکزامبورگ، سوئد، نروژ، فنلاند، دانمارک، لیتوانی، لتونی، لهستان، مجارستان، اتریش، استونی، اسلواکی، اسلوانی، چک، ایسلند، مالت، یونان، لیختن اشتاین و سوئیس.

آژانس هواپیمایی قصر زرین میترا ابتدا فعالیت خود را به منظور خدمات رسانی به مسافرین در زمینه بلیط های داخلی کیش و مشهد و پروازها چارتر داخلی معطوف داشت و با گذشت زمانی اندک ، هم اکنون با تلاش بی وقفه و بهره گیری از پرسنل متعهد و کارآمد ، بررسی و شناسایی هوشمندانه بازار گردشگری ، استفاده از فرصت های پیش آمده و در نهایت با مدیران شرکت توانسته است خود را بعنوان یکی از پرفروش ترین تورهای خارجی در صنعت گردشگری و توریسم معرفی کند و در حال حاضر خدماتی از قبیل تورهای آسیایی و اروپائی ،افریقائی ،امریکای جنوبی ، فروش بلیط ایرلاین های داخلی و خارجی ، رزرواسیون آنلاین هتل در سراسر کشور و در تمام دنیا به مسافرین و سایرشرکتهای همکار، را ارائه می دهد .

در زمینه تورهای اروپایی ، این آژانس در زمینه تورهای کشورهای مختلف از جمله رزرو تور قبرس ، تور صربستان ، تور استانبول و بسیاری از شهرها و کشورهای دیگر اروپایی نیز فعالیت دارد . در مورد قاره آفریقا نیز تور تونس ، تور مراکش و بسیاری دیگر از کشورهای زیبای این منطقه را ارائه می دهد . تور سریلانکا  از بهترین تورهای آسیایی این آژانس مسافرتی معتبر بوده که بشدت مورد استقبا قرار گرفته است . در آمریکای جنوبی و سایر نقاط جهان نیز فعالیت این آژانس موفق بشدت گشترده است .

 



:: موضوعات مرتبط: اخذ پذیرش از دانشگاههای آلمان , ,
:: برچسب‌ها: ویزا شینگن , چگونه ویزای شینگن بگیریم ؟ , چگونه ویزای شینگن بگیریم , تور صربستان , تور استانبول , تور مراکش , تور سریلانکا ,
:: بازدید از این مطلب : 1399
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : khashayars
ت : چهار شنبه 26 مهر 1396
.

صفحه قبل 1 صفحه بعد

موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی